  • Data: 2024-01-19 17:25:46
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Jan 2024 20:22:31 +0100, Shrek wrote:

    > Na stokowych ustawieniach nie.

    Jak stary, to może nie umiec niz więcej.
    Ale tak stare, to już raczej nie działają :-)

    > Ale i 3G i LTE ma parametr TA.

    Cenna informacja. Wygląda na to, że faktycznie TA jest,
    i to nawet dokładniejsze niz w 2G

    https://www.techtrained.com/time-advanced-in-lte-upl
    ink/

    ciekawe, ze pan dr wspomniał o tym tylko raz.
    Na powyzszej stronie cos jeszcze jakby sugerują, ze jednostka jest
    16xTs= ~0.5us.

    To by pogarszało dokładnosc sporo, a może nie, bo chyba ciągle ~75m
    wychodzi.

    No ale nadal - fajnie to działa przy 3, lub choc 2 BTS w zasięgu.
    2 to tam by się chyba znalazły ...

    I jeszcze
    https://stackoverflow.com/questions/18099974/how-to-
    get-timing-advance-value-in-android

    Network Cell Info Lite pokazuje u mnie TA jako puste,
    ale w zasadzie do lokalizacji to operator ma znać, a nie telefon.

    Telefon .. fajnie by było, żeby nie wprowadzał jakiegos zmiennego
    opóźnienia ..

    > Wiec znamy
    > pozycję BTSa, sektor i odległość z dokładnością do 100 metrów gdzieś.
    > Sporo.

    > LTE ma TA i w przełożeniu na metry to zmiana o jeden to jakieś 75m.

    Też mi tak wychodzi, po pobieżnym przeczytaniu.

    J.