  • Data: 2024-01-19 16:05:00
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.01.2024 o 15:12, J.F pisze:

    > Ale wtedy nikt nie ma do was pretensji.

    Błądzisz. Pretensje są nie tylko o nieznalezienie żywej osoby. Jeśli się
    dało, a ktoś źle zadziałał i przez to ktoś zmarł, to oczywiście jest to
    tragedia. Ale jak nawet znajdziemy zwłoki i widać gołym okiem, że gość
    wziął i się przykładowo powiesił, więc niewiele dla jego życia można
    było zrobić, to i tak czasem rodzina miewa mniej lub bardziej
    uzasadnione wątpliwości, ze to nie zostało zrobione szybciej. >
    > Kiedy nie wiadomo. Wpadł do studni i pare dni przeżyje. A wyjsc nie
    > moze.

    N ie przypominam sobie w ciągu kilkudziesięcioletniej mojej aktywności
    zawodowej przypadku znalezienia żywego człowieka w studni. Raz w życiu w
    bardzo głębokiej niezabezpieczonej studzience, ale było to w latach
    80-tych i nie znajdę wpisu w Internecie.

    > Poza tym to mozecie wiedziec, kiedy był ostatni kontakt, a
    > niekoniecznie kiedy zaginął.

    Czasem tak a czasem nie. Jak facet zadzwonił do dziewczyny, ze idzie się
    powiesić, bo ta go nie kocha, to z grubsza wiadomo, kiedy poszedł.
    Problemem w tym kontekście byłoby, gdyby ostatni kontakt był znacząco
    później, niż osoba zaginęła. Nie kojarzę takiej sytuacji, choć powiedzmy
    może ktoś zaprogramować telefon by SMS wysłał kilka godzin później.

    --
    (~) Robert Tomasik