eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszone opakowanie=zniszczony towar?Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Paweł Stankiewicz" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
    Date: Tue, 7 Sep 2004 13:52:06 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 45
    Message-ID: <chkee5$fs6$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cglegh$ps3$1@inews.gazeta.pl> <M...@n...tpi.pl>
    <cglg02$31g$1@inews.gazeta.pl> <cgltuo$juh$6@serwus.bnet.pl>
    <cgnubi$gen$1@inews.gazeta.pl> <cgq121$39n$4@serwus.bnet.pl>
    <cgqm1b$i9g$1@inews.gazeta.pl> <cgr357$urs$1@serwus.bnet.pl>
    <cgsv1p$m9k$1@inews.gazeta.pl> <cguioh$mds$1@serwus.bnet.pl>
    <cgvbbv$but$1@inews.gazeta.pl> <ch00mr$vkk$1@serwus.bnet.pl>
    <ch1pjj$iad$1@inews.gazeta.pl> <ch2b11$lcu$5@serwus.bnet.pl>
    <ch4l30$ite$1@inews.gazeta.pl> <ch59fg$qsc$2@serwus.bnet.pl>
    <ch6vv8$9sv$1@inews.gazeta.pl> <ch90c5$tin$1@serwus.bnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c31-161.icpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1094565126 16262 172.20.26.235 (7 Sep 2004 13:52:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Sep 2004 13:52:06 +0000 (UTC)
    X-User: stapa
    X-Forwarded-For: 172.20.6.161
    X-Remote-IP: c31-161.icpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:239046
    [ ukryj nagłówki ]

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z dnia czw 2. września 2004 13:25 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane Paweł Stankiewicz:
    > SKLEP = Stój Kliencie Lub Ewentualnie Poproś.
    To nie ma zastosowania do sklepu samoobsługowego.

    > > I nie tylko tak. Jest zasadnicza różnica miedzy dwoma pouczeniami,,Nie
    > > powinieneś był zniszczyć"a,,Nie niszcz".
    >
    > Owszem jest. I jeśli sądzisz, że moje pouczenie nie ma ciągłej mocy, to źle
    > sądzisz.
    Dlatego wypraszałem sobie i wypraszam insynuacje, że takie zdarzenia są dla
    mnie codziennością.

    > [ciach brednie
    Oczywiście jeśli nie można czegoś wykazać, to zawsze można to jeszcze
    zaetykietować.

    > wandala, który miast poprosić obsługę,
    Ciekaw jestem skąd to przekonanie, że w sklepie samoobslugowym musiałem
    prosić o to obsługę.

    > sam dokonał zniszczenia towaru]
    czyli opakowania

    > Nie mam zamiaru więcej z tobą dyskutować na ten temat.
    Mi natomisat nie spieszyło się ze sprawdzaniem grupy, bo trafnie domyśliłem
    się kto odpowie na mój poprzedni list i, że na pewno nie będzie tam
    nic nowego.

    > Rozumiem, że w danej chwili zachowałeś się bezmyślnie.
    W bardzo małym stopniu tak, bo nie przewidziałem wszystkich konsekwencji i
    kierowałem się swoim poczuciem rozsądku.

    > Ale 2 tygodnie poźniej mógłbyś zacząć się nie upierać przy tym.
    Początkowo uważałem, że powinienem zapłacić co najwyżej za wyrządzone szkody-
    czyli za zniszczone opakowanie lub za spadek wartości towaru w zniszczonym
    opakowaniu, ale nie za całość. Po głębszym przemyśleniu uważam, że moje
    postępowanie mieści się w granicy samoobsługi. A Ty mógłbyś zdobyć się na coś
    więcej niż powtarzanie w kółko przez 2 tygodnie, że opakowanie towaru to
    towar, i że jak coś nie jest moje to nie powinienem tego dotykać.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1