  • Data: 2004-08-29 15:36:45
    Temat: Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
    Od: "Paweł Stankiewicz" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Pwiem krotko Twoja postawa była naganna.
    O ile przekroczyłem zakres samoobsługi.

    > Trzeba było poprosic obsługe o
    > zaprezentowanie lampki, jesli nie byłoby takiej mozliwosci zapewne i w
    > tesco
    > jest mozliwosc oddania towaru jesli byłby nie sprawny lub Tobie nie
    > odpowiadał.
    Tak więc według Ciebie po rozwaleniu opakowania powinienem zapłacić i od
    razu, albo następnego dnia, pójść do informacji, która w tym eksHicie jest
    poza powierzchnią sprzedaży i powiedzieć, że rozmyśliłem się i poprosić o
    przyjęcie uszkodzonego (według Tesco) towaru? Czym takie postepowanie różni
    się w skutkach od mojego-o ile by przyjeli?
    Czy dobrze wydaje mi się, że uszkodzenie towaru przez użytkownika nie
    powoduje utraty prawa do rękojmii z powodu innej wady?

    > Nawet nie wyobrazasz sobie jakie ilosci towaru wywalane sa do
    > smieci tylko dlatego ze klient chciał zobaczyc co jest w srodku,
    Nie dają tego obsłudze?

    > Pozdrawiam
    Pozdrawiam
    PS