  • Data: 2004-08-30 06:50:42
    Temat: Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia nie 29. sierpnia 2004 18:08 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Paweł Stankiewicz:

    > Stawiam 500 zł (+koszt biletów PKP lub PKS z i do Poznania) do 50 zł, że
    > nie otworzysz tego pudełka bez jego zniszczenia.

    Możliwe. Ale nie widzę powodu go otwierać.

    > Czy kusika to forma przemocy fizycznej?

    To zależy od Twojej orientacji seksualnej :) i nastawienia społecznego :)

    > Jeśli tak, to było by to wymuszenie.

    Chodziło mi o to, że se rządać możesz.... Całuska w czółko też... Zostałeś
    złapany na uszkodzeniu towaru, więc warunkowanie zapłaty od tego czy
    tamtego jest śmieszne.

    > Czy mój kolidował z jakimś paragrafem?

    a był poparty jakimś? Nie. Więc rządać sobie możesz, ale oni mogą Cię
    zignorować.

    > Wydaje mi się, że kable do telewizorów są na wtyczki i w odróżnieniu od
    > opakowania są niezbędne do jego użytkowania.

    No i? Mówisz:
    Tu tak samo.

    > Najprawdopodobniej chcieli by za obniżenie wartości sprzętu uszkodzonego.

    10zł? Nie sądzę.

    > A ściślej rzecz ujmując jego opakowanie.

    A ściślej rzecz ujmując jest to komplet.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)