eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszone opakowanie=zniszczony towar? › Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
  • Data: 2004-08-28 13:27:15
    Temat: Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 27. sierpnia 2004 02:40 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Marcin Debowski:

    >> Moment! To sprzedawca ma obowiązek otwierać opakowania na życzenie
    >> klienta? To jak chcę sprawdzić jak wyglądają Delicje w środku, to ma
    >> otworzyć? A np. program? Ma rozfoliować i rozplombować pudełko, bo chcę
    >> oglądać co jest w środku?
    >
    > Formalnie? Wychodzi mi na to że tak.
    > Art. 3, u.4. Sprzedawca jest obowiązany zapewnić w miejscu sprzedaży
    > odpowiednie warunki techniczno-organizacyjne umożliwiające dokonanie
    > wyboru towaru konsumpcyjnego i sprawdzenie jego jakości, kompletności oraz
    > funkcjonowania głównych mechanizmów i podstawowych podzespołów.
    >
    > Trudno sprawdzić kompletność Delicji (czy są wszystkie :) bez otwierania
    > opakowania.


    No tak, ale idąc dalej, to ma rozkręcić telewizor, żebym sprawdził
    kompletność oporników i kondesnatorów?




    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1