  • Data: 2004-08-28 19:47:53
    Temat: Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
    Od: "Paweł Stankiewicz" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No dobrze, więc co chroni sprzedawcę przed klientem-kretynem, który
    > przyjdzie i powie ,,proszę pokazać czy ta latarka ma żarówkę sprawną''
    Piszesz o egzemplarzach różnych rodzajów latarek? W takim przypadku ta prośba
    wydaje mi się całkiem rozsądna.

    > i tak będzie pokazywał na każdą leżącą latarkę? I sprzedawca ma
    > rozpierdzielać opakowania każdej sztuki?
    Nie wiem czy wiesz, ale jest możliwość, aby opakwoanie nie było jednorazowe,
    to znaczy, że istnieją takie opakowania, które można otwierać i zamykać
    wielokrotnie. Tesco jest dużym odbiorcą i może zamówić towar w takim
    opakowaniu, żeby można je również zamknąć. Sprzedawca może też poproscić, aby
    klient sam sobie otworzył, choć wtedy sprzedawca traci możliwość zachwalania
    towaru.