eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszone opakowanie=zniszczony towar?Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Paweł Stankiewicz" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
    Date: Fri, 27 Aug 2004 18:25:54 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <cgnubi$gen$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cglegh$ps3$1@inews.gazeta.pl> <M...@n...tpi.pl>
    <cglg02$31g$1@inews.gazeta.pl> <cgltuo$juh$6@serwus.bnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c20-119.icpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1093631154 16855 172.20.26.233 (27 Aug 2004 18:25:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Aug 2004 18:25:54 +0000 (UTC)
    X-User: stapa
    X-Forwarded-For: 172.20.6.164
    X-Remote-IP: c20-119.icpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:236562
    [ ukryj nagłówki ]

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z dnia czw 26. sierpnia 2004 22:08 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane Paweł Stankiewicz:
    >
    > > KrzysiekPP <k...@n...op.pl> napisał(a):
    > >
    > >> Ja omijam takie towary z daleka .... tak samo jak macane chleby ;-)))
    > > Mocno macanego chleba juz nie sprzeda sie (raczej). Natomiast rozerwane
    > > opakowanie mozna zastapic nowym-do tego wystarczy zgrzewarka, jesli nie u
    > > sprzedawcy to u dystrybutora. Poza tym beda mieli jeszcze 1 egzemplarz do
    > > prezentacji
    >
    > I co? Za nich chcesz decydować i dyktować im, jak mają pakować towar?
    Nie chcę. Podałem jedynie co można zrobić ze zniszczonym opakowaniem, które i
    tak musiałoby ulec zniszczeniu przy prezentacji towaru.

    > Kurcze, skąd się biorą tacy ludzie?
    Z Ziemii?

    > Przyszedłeś, bezczelnie zniszczyłeś i
    > jeszcze narzekasz. Jak chciałeś sprawdzić, trzeba było poprosić obsługę.
    Przyznaję, że trzeba było, co nie znaczy, że uważam, że powinienem zapłacić
    za towar, a nie za opakowanie, które i tak uległoby zniszczeniu przy
    prezentacji towaru.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1