  • Data: 2019-06-16 14:55:39
    Temat: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.06.2019 o 12:42, nadir pisze:

    > Prokurator w ogóle sobie takimi głupstwami głowy nie zawraca, materiały
    > dostarcza mu Policja. Ale tu też jednym z czynników decydującym o
    > zakupie jest cena. Zamiast Verbatima za 1,5PLN/szt. masz 3 noname i
    > wszystko jest jasne.

    Bez przesady - jest coś takiego jak siwtz i da się je tak określić, jak
    jest potrzeba.

    > Oprócz nagrań z udziałem BOR Policja dostaje też inne, na przykład z
    > jakiejś obcierki zderzaka na parkingu. Czy "obcierka" pani Szydło ma być
    > lepiej traktowana od obcierki pana Kowalskiego?

    A czemu lepiej - uważam, że jakikolwiek dowód powinien być przechowywany
    w sposób właściwy. To że zniszczeniu uległ akurat _ten_ dowód? No cóż -
    prokuratura jest instytucją partyjną podobnie jak na przykład kurwizja.

    > Na słońcu, to nie koniecznie na parapecie od południowej strony, ale idź
    > do dowolnej prokuratury czy komendy policji i zobacz jak oni są
    > pozawalani aktami/papierami, wśród nich są i płyty. Te akta, które są
    > akurat obrabiane, są na wierzchu nietrudno o ich "naświetlenie".

    Tak bez okładki? Chcesz powiedzieć, że w prokuraturze i policji pracują
    bezmyślni pratacze i strach im dać metalową kulkę bo zepsują albo zgubią?

    Shrek