eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    References: <g8o3n0$jlp$1@inews.gazeta.pl>
    Message-ID: <s...@g...mierzwiak.com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    NNTP-Posting-Host: 82.143.145.17
    Date: 23 Aug 2008 07:51:14 +0200
    X-Trace: news.home.net.pl 1219470674 82.143.145.17 (23 Aug 2008 07:51:14 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 20
    X-Authenticated-User: zmie.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:550304
    [ ukryj nagłówki ]

    Luke napisał(a):

    > - Czy sklep nie powinien zabezpieczać towaru przed takimi wypadkami? (słoiki
    > stały w "piramidkach" na półkach bez barier)

    Nie ma takiego obowiazku. Rownie dobrze sam mogles sie ubezpieczyc od
    odpowiedzialnosci cywilnej w zyciu prywatnym.

    > - Czy zgodne jest z prawem obciążanie pełnym kosztem uszkodzonego towaru?
    > rzeczywista strata sklepu jest mniejsza (towar zakupiony został od hurtownika
    > za niższą kwotę)

    A hurtownik kupil w Chinach za jeszcze mniejsze pieniadze... ;) To nie
    ma nic do rzeczy.

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1