    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniszczenie komputera a odszkodowanie...
    Date: Fri, 8 Oct 2004 19:25:28 +0200

    Dnia 8 paź o godzinie 18:28, na pl.soc.prawo, p...@o...pl napisał(a):

    > No wiec otrzymalem pismo ze spoldzielni!
    > Szybkosc godna podziwu i termin dostarczenia tez piatek 18:20!
    > W pismie tym, tak jak sądzilem, spoldzielnia napisala ze wine za uszkodzenie
    > komputera ponosi producent listwy zabezpieczajacej i to od niego nalezy
    > dochodzic odszkodowania!

    Hmmmm - zastanawia mnie skąd SM ma informacje o listwie zasilającej, skoro
    ona jest u Ciebie zainstalowana. Czy SM sprawdzała ta listwę?

    > Sugeruja zeby zmienic serwis, poniewaz kazdy sprzet elektroniczny da sie
    > naprawic!

    Spalone podzespoły?
    Zapewne pan Miecio z SM je naprawi ;)
    To był oczywiście żart.

    > A w sieci elektrycznej nie bylo zadnej awarii, tylko zanik napiecia!

    Ciekawe czy podpisał sie pod tym energetyk z _odpowiednimi_ uprawnieniami.

    > Ciekawe jest takze to ze spoldzielnia twierdzi ze elektrycy, ktorzy kilka dni
    > temu (po zlozeniu pisma z zadaniem zadoscuczynienia) byli i dokrecali wszystko
    > dokonali rutynowego przegladu sieci, ktory odbywa sie co miesiac...

    Bo SM nie zrealizowała wcześniejszych zaleceń pomiarowca!!! Cczyli ...dała
    du..y

    > Tylko czemu miesiac, dwa, trzy temu nie bylo nikogo!

    No i to jest podstawowe pytanie ;)

    > W koncu pisma, spoldzielnia twierdzi ze w przypadku kolejnego usilowania
    > "wyłudzenia" bedą zmuszeni do wykluczenia z grona członków!

    A to jest chyba groźba!!

    Coś mam przeczucie że teraz będziesz musiał sprawę skierować do sądu,
    oczywiście z podkładką uprawnionego energetyka i z danymi o tych
    zaleceniach z pomiarów, o tym że elektrycy po otrzymaniu pisma w SM
    przeprowadzali manipulacje na urządzeniach.
    Generalnie - SM jest winna i stara się Cię zastraszyć.

    Nie poddawaj się - płacisz czynsze, opłaty itp itd - to żądasz!!
    Nie daj się zastraszyć byle prezesinie spółdzielni - bo to on żyje z
    Ciebie, z twoich płatności ma co do garnka włożyć - a nie Ty z niego

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany