  • Data: 2004-10-11 11:52:47
    Temat: Re: Zniszczenie komputera a odszkodowanie...
    Od: "Krzysztof" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Komputer podlaczony do gniazdka z bolcem!
    Jak zajrzalem do gniazdka sa tam dwa przewody, jeden z napieciem (po podlaczeniu
    do niego jednego kabla z miernika a drugiego do rzeczonego kaloryfera mam 234-
    235 V) drugi kabel wychodzacy ze sciany kabel podlaczony jest do jednego styku
    gniazdka i do bolca!

    Co do zasilacza, to powiedziano i pokazano mi ze procz stablizatora napiecia w
    zasilaczu sa jeszcze stabliziatory napiecia na plytce z elektronika dysku i
    tamten wystrzelil i spalil kilka sciezek! A na plycie zostal uszkodzony i
    przepuscil wyzsze napiecie na 12V.

    Co do nieuszkodzenia innych sprzetow, to w momencie awarii podlaczony byl
    komputer - pozostale urzadzenia takie jak TV byly wylaczone i nie na stanie
    czuwania tylko wylaczone przyciskiem...

    Ale wracajac do sprawy i tematyki grupy, czy jest sens jeszcze pisac do
    spoldzielni, ktora wg. mnie tydzien temu usunela wszelkie wady instalacji.
    Czy wnosic powodztwo do sadu?
    Krzysztof