  • Data: 2004-10-11 18:07:19
    Temat: Re: Zniszczenie komputera a odszkodowanie...
    Od: p...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Wy sie klocicie, a ja dalej nie mam pomyslu na odpowiedz do SM i sposob na
    dalsza droge...

    Dowiedzialem sie ostatnio ze zasilacz powinien walnac, podobnie z monitorem,
    drukarka teewizorem choc byl wylaczony i ze mam gniazdko 'bez bolca'...

    Kurcze!
    Wychodzi na to ze aby uniknac problemow powinienem zmienic instalacje
    elektryczna i koniecznie zainstalowac instalacje trojprzewodowa - zeby mozna
    bylo podlaczyc gniazdko 'z bolcem'!
    Powinienem takze kupic zasilacz za nie mniej niz 150$, ktory spalilby sie ew.
    razem z plyta, procesorem, tak samo jak z pozostalymi dwoma z (czterech) dyskow.

    A tymczasem SM wykonala przeglad instalacji, wymienila to i owo...
    Zaproponowala zmiane serwisu poniewaz ten do ktorego zawiozlem komputer myli
    sie, bo przeciez 'nic nie moglo sie stac podczas chwilowego zaniku pradu
    spowodowanego prawdopodobnym zwarciem w lokalu X'

    A ja wiem jedno, pisalem na komputerze, pietro nizej zaczela warczec wiertarka i
    po kilku sekundach nie bylo pradu! Jak wlaczyli go po kilku godzinach komputer
    nie zadzialal, a godzine pozniej powiedziano mi w serwisie ze komputer mam
    spalony!
    Pracowac nie moge, nie stac mnie na nowy komputer i jestem bez wyjscia...

    Krzysztof