  • Data: 2004-10-09 11:03:06
    Temat: Re: Zniszczenie komputera a odszkodowanie...
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 8 paź o godzinie 22:19, na pl.soc.prawo, Marcin Wasilewski
    napisał(a):

    > Między innymi Tobie też.

    Po tym stwierdzeniu doszedłem do wniosku iż nie czytałeś tego wątku, albo
    jechałeś na jakiejś gandzi, czy butaprenie.

    > , o obsługę outlooka i jego konfigurację to się nie martw.

    Nie martwię się, tylko wytykam brak deklaracji charsetu. I to u osoby która
    mieni sie mianem _informatyk_. Nie ma dziwne skoro na informatyce uczą
    tylko obsługi commandera dosowego ;)

    > Masz kodowanie w iso... masz, to czego się czepiasz?

    Ja mam - tY nie - i to jest sedno.

    > Jak się chce to wszystko można, tylko pozostaje kwestia co ma do tego
    > sąsiadka, gdyż do zawatowania bezpiecznika wcale nie trzeba manipulować
    > kablami, tym bardziej, że są to kable do tablicy sąsiada.

    Przeczytaj wątek od początku.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.