  • Data: 2004-10-09 15:05:36
    Temat: Re: Zniszczenie komputera a odszkodowanie...
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:pm71far8h6hg.dlg@elektro-instal.com...
    > Dnia 8 paź o godzinie 22:19, na pl.soc.prawo, Marcin Wasilewski
    > napisał(a):

    > Po tym stwierdzeniu doszedłem do wniosku iż nie czytałeś tego wątku, albo
    > jechałeś na jakiejś gandzi, czy butaprenie.

    Cóż za wyrafinowane słownictwo, często to bierzesz?

    > Przeczytaj wątek od początku.

    Przeczytałem i co z tego?

    Czy naprawdę uważasz, że sprawny zasilacz puszcza na płytę wysokie napięcie,
    po czym nadal pozostaje sprawny?
    Czy po podaniu do mieszkania około 400V powinien nawalić tylko komputer? A
    co choćby z monitorem, drukarką, itp. urządzeniami?
    Czy naprawdę nie słyszałeś o padzie zasilacza impulsowego połączonego
    właśnie z takimi objawami?
    Jak Twoje domysły mają się do zapisu cyt. "> Poza tym w momencie wlaczania
    zasilania, po awarii, komputer byl odlaczony!"?
    Znaczy się inne urządzenia, które w momencie załączenia napięcia były
    podłączone są OK. Natomiast odłączony komputer nawalił?