  • Data: 2008-01-21 08:41:04
    Temat: Re: Zniszczenie drogi gruntowej
    Od: "Monika Kowalik" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    no niestety nie mam na auto terenowe poza tym brak na mojej posesji lądowiska
    dla helikoptera...;-)

    Tak na prawdę wcale nie jest mi do śmiechu.
    Czy tylko pismo jest w stanie coś "zdziałać". To przecież co najmniej 2
    tygodnie oczekiwania na odpowiedź..., która nie koniecznie będzie dla mnie
    satysfakcjonująca...

    Może można do kogoś uderzyć w tej sytuacji?
    Czy rzeczywiście urzędnik zawsze może wydać takie pozwolenie wiedząc, że są
    kiepskie warunki atmosferyczne, a droga w fatalnym stanie.

    Dodatkowo jest to dla mnie bulwersujące, bo tydzień temu byliśmy na spotkaniu
    z władzami miasta dot. inwestycji drogowych na osiedlu. Władze wiedziały iż
    przejazd był fatalny i ułożenie płyt (na razie ich nie ma) jest sprawą
    priorytetową...

    Może jeszcze mi coś podpowiecie.
    A wodociągi mogą zmusić jakoś inwestra do naprawy drogi...