  • Data: 2008-01-22 17:42:30
    Temat: Re: Zniszczenie drogi gruntowej
    Od: "Monika Kowalik" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pisalem ci juz, ale jak widze ignorujesz.

    jak najbardziej wzięłam to pod uwagę...

    > Pismo do UM z powolaniem sie na fakt zniszczenia drogi gminnej, ktora
    > jest *jedynym* dojazdem do twojej posesji, a zniszczenie jest zwiazane
    > z robotami ziemnymi, na ktore UM wyrazil zgode. Nienaprawienie drogi
    > stwarza dla ciebie i rodziny zagrozenie sanitarne/p-pozarowe itd.

    Tak też zrobię.
    Pismo mam już przygotowane.
    Skoro nie mam innego wyjścia... Boję się tylko, że rozpocznie to ścieżkę
    formalną: moje pismo, 2 tygodnie na ich odpowiedź, tydzień na dojście
    korespondencji ...w piśmie - z przykrością informujemy, iż z informacji
    dostarczonych przez Zarząd Dróg Miejskich nie ma obecnie możliwości zakupu
    płyt...(taką ustną informację dostałam w Zarządzie Dróg).
    ..wrodzony pesymizm :(
    Ale jeszcze raz dzięki za BARDZO konkretną odpowiedź.