  • Data: 2008-01-22 13:22:03
    Temat: Re: Zniszczenie drogi gruntowej
    Od: "Monika Kowalik" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Bez taniej demagogii - bardzo proszę.

    Jedynie z tym mogę się zgodzić, jeśli chodzi o Twoje porady...

    Wypraszam sobie oskarżanie mnie o pomówienie, ponieważ w żaden sposób nie
    oczerniłam mojego sąsiada - pisałam o swoich domysłach (z solidnymi
    podstawami), których raczej sprawdzać nie mam zamiaru, bo to wiązałoby się ze
    sporymi problemami dla jego osoby. Mogę mu to bez skrupułów powiedzieć prosto
    w oczy i jak chce może iść do sądu. To jednak nie zmienia mojej sytuacji.

    Andrzeju, jak mniemam z Twoich wypowiedzi prawnikiem nie jesteś, a Twoja
    wiedza prawnicza również jest wątła.
    Nie chcę zaśmiecać forum i polemizować z Tobą, bo zupełnie nic z Tego nie wynika.

    Jak napisałam wyżej będę wdzięczna za konkretne porady, na których można by
    się oprzeć interweniując w UM - o ile coś jeszcze można zrobić.