eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania › Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania
    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto
    teoretyczne rozwazania
    Date: Sun, 21 Sep 2008 07:28:46 +0000 (UTC)

    Ajgor napisal:
    > Ale tu masz racje. Jak by byly wieksze pieniadze,
    > to moze do zaawodu przyszli by ludzie z powolaniem.

    Czy jak przyjezdzam do hotelu, to oczekuje dobrej
    obslugi, nie powolania. Jak ide do urzedu to oczekuje
    solidnego obsluzenia, a nie powolania. Jak ide do lekarza,
    chce byc wyleczony, jego powolanie jest mi obojetne.
    Jak wysylam dziecko do szkoly chce, aby bylo dobrze nauczone;
    to czy nauczyciel dostaje ekstazy niespecjalnie mnie interesuje.
    W kazdym z tych przypadkow oczekuje SOLIDNEGO wykonania uslugi.
    A nie dostanie sie solidnej uslugi za psie pieniadze.
    Ja nie chce nauczycieli z powolaniem, ja chce DOBRYCH fachowcow
    od nauczania i dydaktyki. Niekompetentnych amatorow
    pelnych 'powolania' to ja mam juz powyzej uszu, w roznych
    zawodach.

    Godzina pracy konsultanta na kursach komercyjnych
    kosztuje min. 200 zl. Godzina pracy DYDAKTYCZNEJ nauczyciela
    waha sie od 13 do 20 zl, BRUTTO. Placisz, jak barze mlecznym,
    dostajesz jak barze mlecznym.

    > Podobnie jak to jest w innych zawodach. Na przyklad w policji.
    > Ale to juz calkiem inna bajka.

    Nie! To jest ta sama bajka. Rzad zdziera podatki wciskajac
    w zamian kit o gotowosci realizacji uslug publicznych. A nastepnie
    obszar tych uslug jest eksploatowany rabunkowo: i materialnie,
    i kadrowo. A jedynym dostepnym argumentem w rozmowach z rzadem
    jest argument piesci. Juz dawno stwierdzono, ze z sily argumentow
    kazdy rzad rozumie tylko argument sily. I niestety jest to
    prawda ponadczasowa, ponadpartyjna i transgraniczna :/

    Konkludujac: nie bedzie mial porzadnego nauczania, bezpiecznej
    szkoly i kompetentnych nauczycieli BEZ PIENIEDZY.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek