eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania › Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania
  • Data: 2008-09-21 18:24:40
    Temat: Re: Zniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Sep 2008 19:41:45 +0200, Piotr napisał(a)
    w:<news:gb612v$t22$1@news.onet.pl>:

    > Rozwiniesz?

    Wniosek o ponowne ustalenie oceny śródrocznej/rocznej przysługuje tylko w
    przypadku naruszenia trybu ustalenia samej oceny. Ponieważ poinformowanie o
    ocenach przewidywanych nie należy do trybu ustalenia samej oceny, nie ma
    podstaw prawnych do jej zmiany. W związku z tym każda taka komisja
    działałaby poza prawem.

    --
    Quid leges sine moribus?