    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Sat, 19 Aug 2023 13:49:40 +0200
    <ubq8vv$8jr$3$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 19.08.2023 o 13:31, Shrek pisze:
    > Przepraszam bardzo, ale kto i jak i po co maiłaby zostawiać odktyty
    > grobowiec z wyjątkiem sytuacji że za chwilę mają do niego włożyć
    > zawartość, a wtedy zapewne fakt że jest już lokator wzbudziłby pewne
    > zamieszanie;)

    Przejdź się na większy cmentarz i popatrz. Często jakiś grób jest
    czasowo folią zabezpieczony, bo wymieniają powiedzmy płytę. Oczywiście
    nie twierdzę, ze to jakieś masowe zjawisko, tym nie mniej w swojej
    karierze ze dwa razy robiłem czynności do przypadkowe wpadnięcia do
    takiego źle zabezpieczonego grobu przez kogoś, a przecież nie do każdego
    ktoś wpada.

    > Znaczy jak - że grabarze wsadzili klienta i nie zamknęli grobu?

    Ty, to sobie na siłę szukasz problemów. Jest grób dwuosobowy. Są w nim
    wa ciała, co łatwo stwierdzić po dwóch tabliczkach. Jak podniesiesz
    płytkę, dołożysz trzecie zwłoki i położysz płytę, to masz sporą szansę,
    ze przez wiele lat nikt ich nie znajdzie. A jeśli nawet znajdzie, to nie
    zauważy, że leży za dużą szczątków. Bo jest taki zwyczaj, że jak robisz
    nowy grób i znajdziesz szczątki z poprzednich pochówków, to się układa w
    tym samym grobie. Kto za 30 lat będzie pamiętał, czy ta dodatkowa
    czaszka tam była, czy nie?
    > Atak na poważnie - To sądzisz, że nie ma możliwości żeby zakłady
    > pogrzebowe utylizowały nadmiarowe zwłoki? Pamiętaj że w aferze łówców
    > skór zakłady raczej wiedziały skąd towar jest i jakoś im to nie
    > przeszkadzało.

    Z powodów, o których tu nie będę pisał jestem pewien, że jest toi możliwe.

    --
    (~) Robert Tomasik