  • Data: 2023-08-19 15:06:37
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mrówki nie zjedzą DNA z kości, a taki obgryziony szkielet wygląda
    > inaczej. No i liczba trupów się zgadzać nie będzie.

    Mrówki nie są głupie, jak by obżarły tylko naszego trupa to by dostały
    za zacieranie śladów, jak obeżrą wszystkie to mogą potem mówić że tylko
    o żarcie chodziło i ja bym im uwierzył. Zresztą dotychczasowi lokatorzy
    to już dano przez różne robactwo obżarte. Mrówki robią to jakoś inaczej?

    No i jak mi mówisz o złej liczbie trupów to mam przed oczyma grabaży
    którzy po otwarciu grobu: panowie - policzmy gło^H^H^H trupy ;)

    PD