    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Sat, 19 Aug 2023 00:07:26 +0200
    <w...@4...net>
    <CTxDM.121805$TdXe.90092@fx02.ams1> <ubmutk$dcs$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <ynxn0y0nu981$.173uvfuuzke5p.dlg@40tude.net>
    <ubn41j$dct$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <k...@4...net>
    <ubo4d1$r44$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ubonb9$6gp$2$Shrek@news.chmurka.net>

    On Fri, 18 Aug 2023 23:23:58 +0200, Shrek wrote:

    > Nie chciałbym się wgłębiać w szczegóły ale po gwałcie to dna przestępcy
    > powinno być dostępne z innych... miejsc niż czapka, która mogła być tam
    > z chuj wie jakiego powodu, łącznie z tym że podrzucona przez przestępcę
    > w celu zmylenia śledzczych.

    Sprawców miało byc kilku, wiec moze znaleziono slad innego,
    tylko nie dopasowano osoby.
    A złapano tego od czapki.
    A ze nie chcial sypnąc kolegów, to dostał wyzsszy wyrok.

    > Bo siedzą w cieniu pod daszkiem;) Myślałem że się domyślisz co to za
    > daszek;)

    Aaa :-)

    > Jeden siedział we wtorek. W środę już nie siedział. W ogóle na murku
    > cisza i spokój;)

    > Dali radę, choć już po zawodach. Jak się dochodzeniówka wzięła do roboty
    > to ich od razu zawinęli. Chcieć to móc.

    > Jak żule poznawały komendę to motocykl już był u mnie.

    no ale jesli o tym nie wiedziały, to powinni wskazac
    miejsce na działkach.

    > Ale pewnie znali telefon do busiarza. Tak czy inaczej brali udział w
    > kradzieży i jak już sukces był to bez problemu ich zwinęli, więc się da.

    > Ale to już po odnalezieniu moto. A przydałoby się wcześniej, jak nimi
    > chcesz ustalić miejsce gdzie moto pojechał.

    Trop z busiarzem pewniejszy.

    > Trochę ważne, bo jak z fejsbuka to gdyby nie zostało wrzucone to by może
    > i nie ustalili.

    pochwalic, ze monitorują rózne media.

    A kto na fejsbuka wrzucił?

    > E tam - jest świadek co ich zna,

    Zna, ale nie wiadomo, jak dokladnie.

    > jest nagranie - bez przesady,

    no wlasnie nagranie niewiele daje.
    Miałes busiarza nagranego, i co?

    > Zapewne
    > wystarczyło dzielnicowego zapytać. Od tego jest żeby znać swoich
    > podopiecznych.

    I jak policja dobrze pracuje, to zna. A skoro złapali, to widac dobrze
    pracuje :-)

    > Od tego dzielnicowy jest żeby wiedzieć. Jeszcze raz - nie uważam
    > policjantów za tytanów intelektu, ale nie róbmy z nich niepełnosprawnych
    > w stopniu umiarkowanym.

    A Ciebie ile razy dzielnicowy spisywał?
    To jakbys tak jutro cos podpierdolil, albo np powiesil pieluche,
    i sie nagrał, to ile by cie szukali?

    No, za pieluche, to i TVP mogłaby moglaby prosic o pomoc w rozpoznaniu
    :-)

> [...]
    > kompetentni. Odnoszę wrażenie że oni po prostu specjalnie spławiają
    > klientów, a jak już się przebijesz to okazują się wcale nie tacy głupi i
    > traktują cię zupełnie inaczej niż jak przychodzisz z problemem - wtedy
    > jesteś wrogiem którego należy spławić - w sumie słusznie skoro i tak nie
    > zamierzają z tym nic robić tylko liczyć na farta - przynosisz im
    > statystycznie bezsensowną robotę. Nawet jak na złotym talerzu to z
    > przyzywczajenia oleją. Procedura jest procedura i klienta należy
    > spławić, bo jeszcze pomyśli że to my jesteśmy dla niego.

    No ale nikt cie nie spławiał.

    Moze wiedzieli, ze sie nie da - potrzebowałbys jakis papier o utracie
    pojazdu.

    J.