    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazł się pieszy!
    Date: Mon, 11 Sep 2023 10:29:25 +0200
    <udbqip$t5c$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <UgfKM.510678$4yJ9.146756@fx12.ams1>
    <udc1ka$rr$1$RTomasik@news.chmurka.net> <GitKM.5724$NSo2.5095@fx13.ams1>
    <ude973$a03$1$RTomasik@news.chmurka.net> <WOyKM.17$zs26.16@fx04.ams1>
    <udf0in$lll$1$RTomasik@news.chmurka.net> <udhfa0$19v6$1@dont-email.me>
    <udi2dg$crt$1$RTomasik@news.chmurka.net> <udiu2u$89js$1@dont-email.me>
    <udjudc$il2$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udk1nc$jpr$1$cef@news.chmurka.net>
    <udk210$kj5$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <udk2uf$jpq$2$cef@news.chmurka.net>
    <udlh7p$il7$1$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Jak się wypowiada mechanik samochodowy, to w imieniu wszystkich
    > warsztatów samochodowych lub zgoła Naczelnej Organizacji Techników. Jak
    > na grupie pojawi się bankowiec, to w imieniu środowiska bankowców a być
    > może nawet Ministra Skarbu. Tylko idioci, co to nic nie robią, to sobie
    > mogą we własnym prywatnym imieniu coś napisać. No bo nikt się do nich
    > nie przy...bie. I tak wiadomo, że są idiotami, więc co najwyżej
    > wypowiadają się w imieniu idiotów.

    Nie chodzi o bycie rzecznikiem, tylko o świadectwo zachowań
    czy nawet poglądy. Trudno, żeby komendant policji nawet w prywatnej rozmowie
    zadeklarował, że jest np rasistą. Zauważ, że od kilku lat jesteś obrońcą
    wszelkich patologicznych zachowań policji. Jak funkcjonariusz strzeli
    komuś w plecy, jak wywiozą bezdomnego do lasu i zostawią na mrozie, jak
    spałują niewinnych ludzi, jak zabijają zatrzymanych na komisariatach
    albo na ulicy, jak zabierają nastolatki do radiowozu i go rozbijają, jak
    odrzucają zgłoszenia obywateli, i w zasadzie wszelkie głupawe akcje (bez
    rozkazu ale pod naciskiem władzy), które pominę milczeniem - to zawsze
    znajdziesz jakieś wytłumaczenie czyli tym rzecznikiem stałeś się i tak
    samoistnie. Natomiast bardziej mi chodzi o odbiór osoby, która takim
    rzecznikiem się staje. Jeśli w policji pracują takie nie...te jednostki
    (to moja opinia na podstawie wpisów tu), to jest to po prostu nie
    najlepsze świadectwo dla całej formacji.
    Jeśli będzie się tu wypowiadał mechanik samochodowy i będzie dawał
    świadectwo
    swojego partactwa czy bankowiec, który będzie pisał jak oszukuje klientów,
    to prędzej czy później jakieś osoby zainteresowane obrazem medialnym
    środowiska
    by zaprotestowały.