  • Data: 2023-09-11 11:35:17
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.09.2023 o 10:29, cef pisze:

> [...]
    > albo na ulicy, jak zabierają nastolatki do radiowozu i go rozbijają, jak
    > odrzucają zgłoszenia obywateli, i w zasadzie wszelkie głupawe akcje (bez
    > rozkazu ale pod naciskiem władzy), które  pominę milczeniem - to zawsze
    > znajdziesz jakieś wytłumaczenie czyli tym rzecznikiem stałeś się i tak
    > samoistnie. Natomiast bardziej mi chodzi o odbiór osoby, która takim
    > rzecznikiem się staje. Jeśli w policji pracują takie nie...te jednostki
    > (to moja opinia na podstawie wpisów tu), to jest to po prostu nie
    > najlepsze świadectwo dla całej formacji.

    A zwróć uwagę, że robert jest poniekąd elitą policji - oficer, już za
    wolnej polski więc nie były milicjant, usenet umie skonfigurować,
    podobno zajmuje się przestępczością gospodarczą i cyfrową - gdzie mu tam
    do zwykłego krawężnika.

    > Jeśli będzie się tu wypowiadał mechanik samochodowy i będzie dawał
    > świadectwo
    > swojego partactwa czy bankowiec, który będzie pisał jak oszukuje klientów,
    > to prędzej czy później jakieś osoby zainteresowane obrazem medialnym
    > środowiska
    > by zaprotestowały.

    Przede wszystkim to mechanika raczej nie łączy się z ogólnopolskim
    przedsiębiorstwem mechaników wszelakich bo takiego nie ma, w
    przeciwieństwie do formacji policji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!