  • Data: 2023-09-11 16:27:24
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.09.2023 o 16:06, cef pisze:

    > Ja myślę, że raczej ktoś się podszywa i tyle.
    > Pisanie takich bzdur nawet zupełnie prywatnie i udawanie przygłupa
    > mogło by go jednak zawodowo mocno dyskredytować.

    Napisz. IMHO nie - kiedyś przez pomyłke napisał prywatę o strzelnicy na
    grupy. Niby można znaleźć człowieka pod którego można się podszywać, ale
    to trochę zbyt skomplikowane pisać omyłko nie na te adresy;)

    > To akurat racja - to środowisko-mechanicy niby nie mają, ale bankowcy
    > czy inne zawody mają swoje organizacje zrzeszające, które by takiego
    > psującego opinię odpowiednio
    > kopnęły w dupę.

    Już prędzej... Ale sądzę że nikt we firmie po prostu o nim nie wie że
    pisze jako policjant na usenecie. Firma ogólnie tego nie lubi i
    wiekszośc policjantów którzy pisała już policjntami nie jest (i wtedy
    zmieniają widok o 180 stopni z "doskonała interwencja" na "noż kurwa co
    za kretyni";)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!