  • Data: 2023-09-08 15:26:38
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ogladałem tę sumulację: https://youtu.be/8F5tNp4hmFg?si=hvcMTsIlvOJ57ahn
    >
    > Ale jakie ma znaczenie czy jest budynek czy nie? Uważasz, że w ogóle nie
    > mógł dojrzeć pieszego? Bo jesli mógł, to w któryms momencie dojrzał.
    > Jakby był trzeźwy to zareagowałby odpowiednio wcześniej. Co Ci się tu
    > nie zgadza?

    Na pewnym etapie uważałem, że mógł z oddala zobaczyć tego pieszego na
    sąsiedniej nitce. Ale teraz już tak nie uważam. On go zobaczył przy
    słupie i skorygował tor tak, by go nie uderzyć. Ale wówczas nie dało się
    tego po prostej przejechać i na jego wysokości musiał korygować w lewo.
    No i wpadł w nadsterowność i wyleciał z jezdni. Teraz uważam, że nie był
    go w stanie zobaczyć na tamtej nice, bo to pół kilometra. Natomaist
    trzeba by było iść na miejsce i sprawdzić w którym miejscu widać
    pieszego wychodzącego z za krzaka.

    > Przede wszystkim nie widzę aby wyjście pieszego modyfikowało w jakiś
    > istotny sposób sposób zachowania kierującego więc tym bardziej trudno
    > stwierdzić, że się przyczynił. Co tu więc obliczać?

    Modyfikowało, bo walnął w słupki. Normalnie nawet 100 km/h nie ma
    powodu, byś tam na prostej szedł bocznym poślizgiem.

    > Chyba powoli czas zgodzić się, ze się nie zgodzimy.

    OK!
    --
    (~) Robert Tomasik