  • Data: 2023-09-01 12:55:10
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Sep 2023 02:34:58 +0200, Kviat wrote:

    > Udowodnij, że było to wynikiem podjęcia próby ominięcia pieszego.
    > Twoje spekulacje o trąbieniu mnie nie interesują.

    W pacholki raczej stuknął z innych przyczyn.

    Za to na filmie widać, ze potem sunie juz bokiem, i ładnie prostuje,
    bo by przechodnia zahaczył.

    Czy to skutek zobaczenia pieszego, czy naturalny odruch po poslizgu -
    nie będę spekulował.
    I się nie dowiemy, czy gdyby pieszego tam nie było, to by się jakos
    inaczej skonczyło, czy dokładnie tak samo ...

    J.