    From: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znaki towarowe Adidas, Nike itd jak to właściwie jest?
    Date: Sun, 17 Jun 2007 23:17:03 +0200

    Użytkownik "demicron" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:5juyu7l1gznb$.144brg2z7pprq.dlg@40tude.net...

    > Tu jest inna sytuacja. Wywieszenie loga na sklepie jest promocją nie tyle
    > towaru co sklepu, a tego już bez zezwolenia nie wolno robić. A to że Nike
    > nikogo nie pozwał to rozsądne z jego strony, co nie znaczy, że nie mógł.

    Tylko że wywieszenie loga nie musi byc uznane za promocję sklepu, tylko
    promocje towau danrgo producenta sprzedawanego w tym sklepie. Wywieszenie
    loga na sklepie informuje, że w tym sklepie sprzedaje się produkty danego
    producenta.

    > Podkreślenie, że pokzauje się towar producenta, a nie promuje swój sklep.

    Ale tak naprawdę trudno odzielic promocję sklepu od pokazania towaru danego
    producenta.

    Pozdrawiam Przemek