  • Data: 2019-09-25 09:56:01
    Temat: Re: 'Znajdziemy po tygodniu lub sam wyplynie'
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Oczywiście chodzi o nagrodę Darwina.
    2,4 promila alkoholu.
    Motorówka w nocy, brak kamizelki, brak przypiętej zrywki.
    Dobrze, że przy okazji dupencji nie utopił, choć wyjątkowo się starał.
    www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-09-25/masywny-uraz-
    czaszkowo-mozgowy-prokuratura-o-smierci-piotra-wozni
    aka-staraka/
    Swoją drogą ochrona, która pozwoliła takiemu wsiąść na łódkę to debile, no ale czego
    można wymagać od karków.

    -----
    > Kandydat do nagrody Guinnessa nie miał do siebie przywiązanej "zrywki" do
    wyłącznika zapłonu silnika motorówki.