  • Data: 2021-11-04 06:46:48
    Temat: Re: Zmuszenie do założenia COVID maski w autobusie
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-10-31 o 14:27, kriters pisze:

    > Uzdrawiająca moc krwi i śliny. Czego ci antymaseczkowcy nie wymyślą.

    Nie antymaseczkowcy, ale ludzie rozsądni. Kiedy trzeba było nosić
    maseczkę to się nosiło. Teraz, kiedy każdy zdrowy na umyśle miał
    możliwość się zaszczepić, a tego nie zrobił, nie widzę powodu abym ja
    nosił maseczkę i ich chronił. Tym bardziej, że to właśnie ci sami,
    którzy są przeciwni szczepieniom są też antymaseczkowcami. Nie nosili
    maseczek wcześniej i nie noszą ich obecnie.

    Wcześniej czy później każdy musi mieć kontakt z tym wirusem. Skoro nie
    chcą mieć kontaktu w pełni bezpiecznego ze szczepionką to pozostaje
    kontakt bezpośredni z wirusem. Skoro chcą tego na własne życzenie to ja
    nie mam zamiaru się temu sprzeciwiać i dlatego nie noszę maseczki.

    Co do uzdrawiającej mocy krwi to widzę, że kolega jest niedoinformowany
    i nie wie, że w szpitalach jednym z najskuteczniejszych leków na covid
    jest osocze krwi, zawierające przeciwciała, pobrane od ozdrowieńców.