  • Data: 2021-11-03 22:55:44
    Temat: Re: Zmuszenie do założenia COVID maski w autobusie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż, tam pokazane jest jak policja powołana by służyć obywatelom
    > zamieniła się w zbrojne ramie totalitarnego rządu. Obawiam się, że u nas
    > może byc podobnie, choć z pewnych źródeł wiem, że jest pewien opór w
    > policji i tylko dlatego nie ma u nas jeszcze drugiej australii czy
    > drugiej francji....

    Nie sądzę. Kulson to kulson i jak widać nawet w tym wątku jak po.remier
    wyda rozporządzenie, to kulson powie, że prawo jest prawo i on nie jest
    od rozkminiania jakiś ustaw czy konstytucji. W polsce nie mamy
    australii, bo kaczka ma większość i tak naprawdę ma w dupie twoje
    maseczki. A jak przestanie mieć, to może stracić większość. Wtedy żeby
    dalej rządzić musiałby powiedzieć sprawdzam w dwóch sprawach. Czy unia
    opuści białoruś w swoich granicach i czy kulsony są na tyle silne i
    lojalne żeby nie zaczęły płonać komitety. I zapewne uważa że na pierwsze
    pytanie odpowiedź brzmi "nie" a na drugie "chuj wie". I to jest
    prawdziwy powód. Kulsony już raz pokazały, że jak im każesz szarpać
    obywateli z powodu bezprawnych rozporządzeń to część zrobi to ale
    niechętnie, a część podejdzie do tematu z zapałem - "z rybom, tak?".

    --
    Shrek