  • Data: 2021-11-04 10:13:27
    Temat: Re: Zmuszenie do założenia COVID maski w autobusie
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.11.2021 o 09:59, Shrek napisał:

    > i jak widzisz się chętni znaleźli. BTW - masz jakiegoś linka do tego, że
    > pierwsi odmówili wykonania rozkazu? Poważnie pytam, bo nie wiedziałem.

    żebym ja to pamiętał, wiem, że słyszałem to z kilku źródeł ale sobie nie
    przypomnę. Natomiast jak oglądałem jakiś czas temu, to przed atakiem,
    było duże przegrupowanie i policjanci się zmienili - to można wychwycić
    na kilku live'ach.

> [...]
    > go prawem jest rozporządzenie ministra wydane na podstawie tłitu
    > p.o.remiera, a ustawa, na podstawie której jest wydane, konstytucja,
    > traktaty i inne "ograniczenia nie interesujom go". A to poniekąd elita -
    > więc ten tego... Dostaną rozkaz to będą pałować. Co najwyżej wcześniej
    > upomną się o podwyżki. A potem być moze obsrają zbroję jak się zrobi
    > gorąco i zdadzą sobie sprawę, że finalnie to oni wpierdol mogą dostać -
    > również w przenosni i w życiu prywatnym. Dlatego od kilku lat policjanci
    > w większości (nie mówię o odziałach zwartych bo to inny temat) nie noszą

    wiem, ale tak jak napisałem, ciągle takich jest wielu, ale opór jest
    wewnątrz dość duży pomimo wszystko stąd u nas ciagle jeszcze jest lepiej
    niż a Australii

    > No i co - zawieźli, zawieźli? BTW - skąd ty masz takie info? Znów
    > poważnie pytam.

    od samego Adriana, który siedział wtedy wraz z policjantami w
    samochodzie - ci powiedzieli, że chcą go poprostu spisać i przewieźć
    kawałek dalej, aby uspokoić sytuację. I słyszał, że dostawali
    informacje, że mają go wieźć do Jeleniej Góry, wtedy zażądali by na
    stole było pismo, bo oni nie widzą takiej potrzeby i się pod tym nie
    podpisują.

    > Dopóki ma większość nie boi się ani jednego ani drugiego. Najwyżej się
    > dokona transferu wyrażonego w biletach nbp od pałowanych do pałkarzy i
    > będzie ok.

    ale policjanci zdają sobie sprawę, że te bilety NBP są coraz mniej
    warte, a gdy będzie dalej tak, to z taczkami będą musieli do sklepu
    chodzić. Oczywiście nie wszyscy, ale niektórzy zaczynają to rozumieć.
    Stąd jest pewien opór - no nie u wszystkich - fakt - ostatnio któryś
    wytoczył sprawę, że przez Grzegorza Hercunia nazwany zomowcem został. Na
    razie jedna rozprawa się odbyła. Jedyne co przedstawił w dowodzie na
    razie to chwalił się dyplomami... Na razie to jest jedyna jego linia ataku.

    > No i widzisz:P

    ale to też działa do czasu.

    > Zawsze i w każdym autorytarnym systemi znajdzie się kasa na pałkarzy.
    > Jak brakuje na pałkarzy, to znaczy że to już jest koniec.

    Tylko w pewnym momencie może pałkarzy braknąć

    Pewnie tak :)

    --
    http://zrzeda.pl