  • Data: 2006-02-13 09:51:54
    Temat: Re: Zmiana nazwy ulicy bez uchwały Rady Miasta
    Od: "Krzysiek S." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym na Twoim miejscu po prostu zapytał miejscowego Wójta /
    > Burmistrza / Prezydenta czy co tam macie o to, jak ta ulica się nazywa
    > i z czego to wynika. W razie braku odpowiedzi możesz powiadomić
    > Głównego geodetę Kraju o rozbieżności i poczekać na ustalenie.

    Tak też zrobiłem, w Urzędzie Miejskim odesłano mnie do Wydziału Geodezji w
    Urzędzie Powiatowym, a tam poinformowano mnie, że taką (tzn. tą zmienioną)
    nazwę nadano na podstawie opisu geodezyjnego, ale też nie byli w stanie
    podać mi żadnej uchwały na podstawie której zalegalizowano tą nazwę. Ba,
    okazuje się, że nie ma żadnej uchwały, ani na poprzednią nazwę, ani na
    bieżącą ...??? Po prostu, w momencie uruchamiania nowego systemu
    komputerowego, ktoś taką nazwę podał, ktoś taką wprowadził, no i niby tak ma
    być. Ale czy napewno? Gdyby to była tylko kwestia zmiany dowodu, pal go
    licho, ale przecież tak nie jest. Podejrzewam, że można mieć z tym sporo
    kłopotów, albo aktualizować dane adresowe w każdej instytucji itp. gdzie te
    dane figurują. Tylko w imię czego konsekwencje jakiegoś niedbalstwa
    urzędniczego ponosić ma obywatel?
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zainteresowanie.
    Krzysztof.