    From: "ziutek" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiana miejsca wykonywania pracy a aneks do umowy..
    Date: Thu, 29 Apr 2010 18:32:22 +0200

    news:pan.2010.04.29.11.05.20@rudak.org...

    > Obiecuję, że będę :) już teraz na pewno.
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artis ==> http://LegeArtis.org.pl <==
    > [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

    Cieszę się na tak liczne odpowiedzi, chociaż nie są jednoznaczne to zawsze
    coś :)
    Prawda jest taka.. W wyniku restrukturyzacji o której pisałem, miejsce mojej
    pracy zmienia się o kilka ulic od obecnej. Jako, że nowo powołani szefowie
    nie są w stosunku do pracownika zbyt przychylni, a ja miałem na umowie jasno
    napisane, że pracuję na tej ulicy pod konkretnym numerem, chcąc nie chcąc
    muszę dostać ten piekielny aneks...a gwoli ścisłości - właśnie przez to
    moich szefów nastawienie wiem, że nie da się z nimi pracować.. I dlatego
    pragnę zmienić zatrudnienie korzystając z tej furtki jaką może dać mi ten
    aneks.. Zatem moim myśleniem - jak go nie podpiszę - pracodawca może
    rozwiązać mi umowę na takich zasadach abym otrzymał prawo do zasiłku. Już
    kij z odprawą, chodzi mi o zachowanie w miarę ciągłości finansowej jaką
    posiadam (ponieważ nie otrzymuję zbyt wiele na "pasku" więc co za różnica) i
    dlatego zależy mi na zasiłku. Pracę w swojej branży prędzej czy później
    znajdę, tego jestem pewien. Ale właśnie..to mnie martwi..Jako ludek
    kompletnie nie znający się na przepisach prawa pracowniczego nie wiem jak
    postąpić.. Co ciekawe - Ostatnio okazało się, że mam do wykorzystania CAŁY
    urlop za poprzedni rok..chociaż dostałem za niewykorzystany urlop kasę jakoś
    w lutym, ale jak się potem okazało, księgowość naliczyła mi w tym przypadku
    forsę za niewykorzystany urlop w roku 2008! Przepraszam - więc mógłbym się w
    z tym udać do PIPu?