  • Data: 2010-04-29 17:33:30
    Temat: Re: Zmiana miejsca wykonywania pracy a aneks do umowy..
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Apr 2010, ziutek wrote:

    > Co ciekawe - Ostatnio okazało się, że mam do wykorzystania CAŁY
    > urlop za poprzedni rok..chociaż dostałem za niewykorzystany urlop kasę jakoś
    > w lutym, ale jak się potem okazało, księgowość naliczyła mi w tym przypadku
    > forsę za niewykorzystany urlop w roku 2008! Przepraszam - więc mógłbym się
    > w z tym udać do PIPu?

    IMO mógłbyś ale (równie IMO) jest to głupi pomysł - co innego, jakbyś
    sam przyuważył że zostałeś "okantowany na urlopie".
    Pracodawca w miarę rzetelnie (i nic to, że niezgodnie z przepisami)
    sprawę załatwił (jakby Ci na tym urlopie tak *bardzo* zależało,
    to byś go dwa lata temu wykorzystał, prawda?), mimo że sam o to
    nie dbałeś - i prawdopodobnie jakby poszli metodą "a może nie
    zauważy" poczekaliby jeszcze ze dwa lata i tyle.
    Co się stanie, jeśli pójdziesz do PIPu i taki sam przypadek
    zdarzy się jakiemuś innemu pracownikowi? Na pewno chcesz osiągnąć
    TAKI efekt?

    pzdr, Gotfryd