  • Data: 2010-04-29 10:25:38
    Temat: Re: Zmiana miejsca wykonywania pracy a aneks do umowy..
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-04-2010 12:15, Olgierd pisze:

    > Nie zawsze.
    > Zaś odprawa ma to do zasiłku, że zasiłek przysługuje tylko wówczas, jeśli
    > rozwiązanie umowy o pracę nastąpiło z przyczyn dotyczących pracodawcę.
    > Najprościej ocenić to właśnie w ten sposób -- czy się otrzymało odprawę
    > lub nie.

    Ale brak odprawy nie świadczy o tym, że rozwiązano umowę z przyczyn
    dotyczących pracownika.
    Wystarczy pracować w małej firmie i jedyna odprawa na jaką można liczyć,
    to emerytalna albo pośmiertna. Żadna się do uzyskania zasiłku nie
    przyda :-)

    Swoją drogą - do Jingiela.
    Pewnie podpadałeś pod układ zbiorowy, jakieś szczególne przepisy
    branżowe (nie wiem, wojsko,policja, oświata, coś w tym stylu) albo
    miałeś taką odprawę zapisaną w umowie.

    Niczego nie "sprawdziłeś w praktyce", nie mąć ludziom w głowach.
    Z takich opowieści się potem biorą konflikty w firmach "bo w internecie
    przeczytałem, ze mi się należy".

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813