  • Data: 2010-04-29 07:04:11
    Temat: Re: Zmiana miejsca wykonywania pracy a aneks do umowy..
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2010 07:19, ziutek pisze:
    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości

    > Czyli jak zrozumiełem, firma mająca siedzibę dla przykładu w Kozich Wólkach.
    > W tym samym mieście ma swój oddział w którym pracuję. Oddział przenoszą
    > ulicę dalej (lepsze warunki, bliżej centrum itp) ale w tej samej
    > miejscowości - zatem co? Nie muszę podpisywać aneksu, gdzie wcześniej miałem
    > na nim napisane, w którym oddziale i na jakiej ulicy pracuję?
    > I jaka jest różnica między samym aneksem a "wypowiedzeniem
    > zmieniającym"?..już się gubię.

    W umowie o pracę, musisz miec w miare dokładne określenie miejscay
    wykonywania pracy (conajmniej miejscowość). Jest to jeden z istotnych
    elementów tej umowy, wymieniony w prawie pracy. Zmiana tego elementu,
    nieważne jak nazwana, jest wypowiedzeniem zmieniającym. Wyrażenie przez
    Ciebie odmowy przyjęcia takiej zmiany jest w praktyce równoważne
    wypowiedzeniu Ci umowy przez pracodawcę.

    Adam Kłobukowski