  • Data: 2005-11-09 13:50:06
    Temat: Re: Zmiana meldunku
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    lim napisał(a):
    > 1. Czy pracodawdca powinien powiadomić ZUS i US o zmianie w mojich danych
    > osobowych czy tych zmian muszę dokonać sam, jak sam to czy muszę odwiedzić
    > placówki obecne i przyszłe?
    Powinienes chyba miec nowy dowod. Przy wymianie dowodu to chyba dostaje
    sie papierek do wypelnienia, ktory idzie pozniej do US - wysyla to urzad
    ktory Ci wydaje dowod
    > 2. Czy muszę wymienić prawo jazdy i dowód rejestracyjny, tzn. wiem że muszę
    > w ciągu 30 dni , ale chodzi mi o to czy wrazie kontroli drogowej są w stanie
    > to ustalić i czy coś (ile zł) mi za to grozi?
    Z tego co kojarze 50zl. Ale wszystko bedzie ok dopoki policjant nie
    poprosi o dowod osobisty na ktorym beda nowe dane, niezgadzajace sie ze
    starymi danymi w prawie jazdy. No i jak bedziesz chcial kupic nowa
    polise, to jakies TU moze sie przyczepic ze w dowodzie os masz inne dane
    a w dowodzie rej inne

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl