eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZlosliwie hamujacy kierowcaRe: Zlosliwie hamujacy kierowca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Zlosliwie hamujacy kierowca
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <q77agj$fdh$1@node2.news.atman.pl>
    <5c974fa8$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c977e72$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <q77v6s$1n2$1@node1.news.atman.pl> <q781b1$41m$1@node1.news.atman.pl>
    <5c978ccb$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c97a34c$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c97e8a5$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    From: u2 <u...@o...pl>
    Date: Sun, 24 Mar 2019 21:36:06 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5c97e8a5$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <5c97ea36$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.109.88
    X-Trace: 1553459766 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 500 83.6.109.88:61058
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2514
    X-Received-Body-CRC: 2843390778
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:781652
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 24.03.2019 o 21:29, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 24.03.2019 o 16:33, u2 pisze:
    >
    >>> Czasem bywa tu problem dowodowy, ale mnie chodzi o ogólną zasadę.
    >>> Hamujący co najmniej się godzi na to, że może spowodować wypadek. Choć
    >>> moim zdaniem pasowałoby jakiś nowy specjalny przepis karny wprowadzić.
    >> bez przesady, kto wali w tył zwykle nie zachowuje bezpiecznej
    >> odległości, bezpieczna odległość to taka aby zapewnić bezpieczne
    >> hamowanie nawet przy gwałtownym hamowaniu pojazdu z przodu, tako rzecze
    >> kodeks drogowy:)
    >>
    > Tylko czasem taki manewr jest typowym manewrem zajechaniowym. W
    > niektórych wypadkach osoba, której ktoś zajeżdża drogę może poczyć sie
    > zagrożona i "przebić się".
    >


    oglądałem taki ruski filmik, jak kierowca ciężarówki zamontował sobie
    kamerkę i jak go wyprzedzali osobówkami gwałtownie hamując to on w nie
    bez pardonu walił, chyba nawet był to hit internetu:)

    a tutaj pomimo głupiego uśmiechu kierowcy osobówki i filmowania całego
    zajścia, sprytny adwokat mógłby go obronić:)



    --
    George Orwell :

    "If liberty means anything at all, it means the right to tell people
    what they do not want to hear"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1