  • Data: 2008-04-04 11:16:34
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Kwi, 11:43, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Ruch pakietów - owszem. Ich zawartość - niestety to już może podpaść pod
    > 267KK.
    >
    > Broniąc się przed 267KK mógłby zwrócić uwagę na to, że nie przełamuje
    > żadnych zabezpieczeń (paragraf 1) oraz że nie posługiwał się żadnym
    > urządzeniem *specjalnym* (paragraf 2), choć prokurator mógłby
    > argumentować, że programy do przechwytywania pakietów można tak potraktować.

    Dlatego IMHO warto isc w paranoje. Jestem pewien ze tekst o tym ze
    widzi ze facet kradnie net, filmy i muzyke. Dochodzi do wniosku ze
    musi zgromadzic dowody jego dzialalnosci tak zeby przedstawic na
    policji duza ilosc dowodow. I porowanac to z sytuacje gdy ktos wpina
    sie w nasza linie telefoniczna i kiedy my podnosimy słuchawke słyszymy
    jego rozmowy. wiec słuchamy tak zeby wiedziec kto sie nam wpial
    (sluchanie tego co slychac na wlasnej linii we wlasnym telefonie nie
    jest chyba karalne) i slyszymy jak dzowni do banku i podaje swoje
    dane.