  • Data: 2008-04-04 11:56:52
    Temat: Re: Złodziej internetu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Jaroszuk napisał:

    > Podstawa prawna ?

    Kodeks karny

    Art. 267.
    § 1. Kto bez uprawnienia uzyskuje informację dla niego nie przeznaczoną,
    otwierając zamknięte pismo, podłączając się do przewodu służącego do
    przekazywania informacji lub przełamując elektroniczne, magnetyczne albo
    inne szczególne jej zabezpieczenie, podlega grzywnie, karze ograniczenia
    wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

    No chyba, ze wykazesz, ze korespondencja BANK<-->CHLOPEK jest
    przeznaczona dla ADMINA, to wtedy mogl czytac...

    > Nie poczty, tylko podejrzanego ruchu pochodzącego z nielegalnie
    > podłączonego do sieci komputera.

    "Wysoki sadzie, ja nie zabilem mamy, uderzylem ja tylko 3 razy siekiera
    w glowe... czy uderzanie siekeira jest zabronione?!?!?!?!"

    > To, że jest to poczta, okazało się dopiero po przeanalizowaniu
    > tego ruchu. Równie dobrze mógł to być jakiś botnet czy przypadkowo
    > generowany ruch z popsutego windowsa.

    No to lama ni eadmin,jak nie wie co jest w pakietach.

    Co nie zwalnia go z odpowiedzialnosci karnej za popelniony czyn...