  • Data: 2008-04-04 15:58:36
    Temat: Re: Z?odziej internetu
    Od: "Szolek" <m...@s...jest.zly.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ROTFL,
    > tyle ze to nie podsluch!!!!!!!!!!

    Co Cię tak rozbawiło? Podziel się wrażeniami to też się pośmiejemy.

    Mówisz, że to nie podsłuch, a jednak w obu przypadkach przejęta
    została informacja nie przeznaczona dla osoby która rejestrowala/
    nagrywala.

    Wytłumacz mi prosze Twoj tok rozumowania, który pozwala Ci Twierdzić,
    że te przypadki są zupełnie inne.

    Admin--------DOM
    Sieć-----------pokój
    serwer--------dyktafon