  • Data: 2006-07-26 17:03:20
    Temat: Re: Zgłoszenie oszustwa - na Policję?
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jasne, ale później pewnie będą się jakoś z nim kontaktować - może będę
    > potrzebny też tam, gdzie on mieszka? Jeśli tak, to mi się to finansowo nie
    > opłaca ;)

    jeśli postępowanie zostanie wszczęte w Krakowie, bo tam zgłosisz, to tam
    sprawa będzie się toczyć. Oczywiście istnieje możliwość, że kolo oszukał już
    w ten sposób wiele osób i one też zgłosiły przestępstwo w swoich miwjscach
    zamieszkania wcześniej. Wtedy sprawy mogą zostać połączone i toczyć się w
    innym miejscu, także na etapie ppostępowania przed sądem. Nie oznacza to
    jednak wcale, że będziesz musiał gdzieś jezdxić aby skladać zeznania (ale nie
    jest to wykluczone). I zgłoś na allegro niech zablokują gnojka.

    pzdr
    mk