eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZgłaszanie uwag do realizacji umowy › Re: Zgłaszanie uwag do realizacji umowy
  • Data: 2012-02-08 10:51:48
    Temat: Re: Zgłaszanie uwag do realizacji umowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-02-08 11:34, Maciek pisze:

    > zupełnie idiotycznych, w rodzaju: to dekory umieścił Pan w tych
    > miejscach?? źle! proszę to wszystko skuć, kupić mi nowy materiał i

    A co na ten temat mówiła umowa?

    > Czy to tak właśnie działa, tzn. przed takim nieuczciwym klientem można
    > się zabezpieczać tylko bardzo szczegółową umową, czy może jednak klient
    > powinien zgłaszać swoje uwagi (oczywiście jeśli je ma) w trakcie prac
    > (jeśli je w jakiś sposób nadzoruje) - jest to może ujęte jakimiś przepisami?

    Zasadniczo zawsze dobrze jest dokładnie określić co ma być zrobione.

    Można też wprowadzić częściowe (np. codzienne) protokoły odbioru robót,
    w których opisuje się postęp prac i ich zgodność z umową.

    Dobrze jest również przyjąć zapłatę przed przystąpieniem do wykonania
    roboty, choćby była to zapłata wekslem.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1