  • Data: 2012-02-13 07:39:24
    Temat: Re: Zgłaszanie uwag do realizacji umowy
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Wychodzi na to, że opisujesz iż wykonawca metodą "człowiek uczy
    > się na błędach" doskonale zna listę tych rzeczy, które trzeba
    > by ująć :)

    Ano, tylko wymienianie ich w umowie nie jest w interesie glazurnika ;-)

    Sam mialem takie jazdy z glazurnikiem.
    Kuchnię położył tak że tylko sie pochlastać.
    Pogoniłem go, wziąłem tydzień urlopu i łazienkę już sam wykafelkowałem,
    tak że mucha nie siada. A przynajmniej nie mogę mieć do nikogo
    pretensji ;-)

    Genialna sytuacja była u mojego kumpla.
    Przyszło dwóch, mieli położyć płytki na podłodze w kuchni.
    Robili razem, zaczęli z przeciwnych ścian... i oczywiście spotkali sie
    na środku kuchni połową płytki.

    Kumpel wraca z urlopu patrzy i "kurrrrr... CO TO JEST?"
    "Ano, bo panie było tak równo żeby się cała płytka zmieściła"
    "No to do cholery trzeba było zacząć z jednej strony a tę połówkę
    położyć pod ścianą, pod szafkami!"
    Na to majster się zacukał, pocmokał, westchnął i rzucił filozoficzne:
    "Wie pan... są dwie szkoły..."

    --
    Pozdro
    Massai