eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZgłaszanie uwag do realizacji umowy › Re: Zgłaszanie uwag do realizacji umowy
  • Data: 2012-02-08 11:13:01
    Temat: Re: Zgłaszanie uwag do realizacji umowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-02-08 12:05, Maciek pisze:


    > Podejrzewam, że nic. Rozmowa był dość luźna i w papiery sobie nie
    > zaglądaliśmy :-) Nie wiem co można umieścić w takiej umowie, ale pewnie
    > nie wiele więcej niż: "Remont łazienki za kwotę xxxx PLN" :-)

    Zatem błąd był popełniony już na samym początku. Zgodnie z zasadą GIGO
    na dalszym etapie niczego lepszego spodziewać się nie można.

    >> Zasadniczo zawsze dobrze jest dokładnie określić co ma być zrobione.
    > Ba. Co to znaczy dokładnie? :-)

    Wykonawca dzieła z pewnością wie, co ma zrobić i jak to opisać.


    > A jeszcze pytanie dodatkowe: czy klient może nagle wyskoczyć z czymś w
    > rodzaju: nie zrobił mi pan łazienki na czas! musiałem się myć w hotelu
    > Hilton, nic nie zapłacę, a tu ma pan jeszcze rachunek za hotel! :-)
    > Innymi słowy, czy może swoje hipotetyczne roszczenia odnośnie
    > odszkodowania zaspokoić częściowo z kwoty którą miał zapłacić, czy
    > powinien zapłacić, a potem dochodzić odszkodowania? Zakładam, że w
    > umowie nie zawarto kwestii odszkodowań.

    Nie pozostaje nic innego, jak pozwać klienta i zobaczyć, czy faktycznie
    takie zarzuty przedstawi.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1