  • Data: 2003-12-02 10:59:38
    Temat: Re: Zerwanie umowy z ISP
    Od: "(A)rturo http://cimoch.org/fotografia/" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Psychik <p...@c...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "(A)rturo http://cimoch.org/fotografia/"
    > <a...@N...gazeta.pl>

    > heh. antidead.w.pl ;-p

    co ty.. nadal dziala ale chyba juz domene ma
    Nie pamietam jaka - kropek rejestrowal z calym band.pl itd..

    > podaj nazwe tego ISPa.

    Luknij w naglowek posta

    > jesli mam byc szczery, to Ci napisze tak: na domene Cie stac

    Domena to koszt 35zl, wiec nie przesadzajmy /:)

    - strony
    > robisz - to o jakim "niepracowaniu" mowisz?

    Stalym zatrudnieniu, i stalym otrzymywaniu pieniedzy aby mogli mi wejsc na
    wyplate

    w sumie podales wszystkie dane
    > do siebie, to moze US sie zglosi w sprawie uregulowania "sytuacji
    > podatkowej"

    A prosze zapraszam :)
    Ze www robie to mnie zamkna?:>
    Bez przesady zeby za hobby zamykali :)