  • 1. Data: 2003-12-01 19:00:25
    Temat: Zerwanie umowy z ISP
    Od: "(A)rturo http://cimoch.org/fotografia/" <a...@W...gazeta.pl>

    2 miesiace temu podpisalem umowe z dostawca internetu.
    Niestety popelnilem blad :)
    Na stronie nie bylo napisane jaka predkosc oferuja, pani w biurze powiedziala
    mi ze internet dziala dobrze to ok podpisalem - glupi bylem i za glupote sie
    placi
    Zaplacilem 199zl za instalacje internetu.
    Niestety siec dziala gorzej niz modem, czesto zrywany jest rowniez sygnal.
    W umowie w napisane jest ze umowa jest na rok i gdy chce zerwac wczesniej
    musze zaplacic 600zl.
    Teraz pytanie:
    Jak zerwe umowe nic nie wplacajac im - po prostu przestane placic rachunki co
    mi grozi ?
    Internet posidam w miejscu gdzie wynajmuje mieszkanie (mieszkanie nie jest
    moja wlasnoscia ani nie jestem tu zameldowany, mieszkam w innym miescie
    [jesli to wazne])
    Nie pracuje i nie bede pracowal przez kilka nastepnych lat

  • 2. Data: 2003-12-01 19:09:04
    Temat: Re: Zerwanie umowy z ISP
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    windykacja
    mam nadzieję, że jednak wejdą ci na jakieś konto.

  • 3. Data: 2003-12-01 19:16:56
    Od: "(A)rturo http://cimoch.org/fotografia/" <a...@N...gazeta.pl>

    RobertW <i...@S...pl> napisał(a):

    > windykacja
    > mam nadzieję, że jednak wejdą ci na jakieś konto.

    A dlaczego masz nadzieje?
    Jest fer ze zeruja na ludzkiej bezmysllnosci ?

  • 4. Data: 2003-12-01 19:45:30
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    "widziały gały co brały"
    jeśli nie odpowiadają ci warunki to rozwiąż umowę, wpłać 600 zł i miej
    to z głowy.
    albo monituj ich o podwyższenie jakości usług, strasząc antyreklamą.
    z mojej strony - eot.
    RW

  • 5. Data: 2003-12-01 20:40:31
    Od: "Psychik" <p...@c...pl>

    Użytkownik "(A)rturo http://cimoch.org/fotografia/"
    <a...@W...gazeta.pl>

    czesc arturo :) nawet tu sie spotykamy po tylu latach ;-)

    > Jak zerwe umowe nic nie wplacajac im - po prostu przestane placic rachunki
    co
    > mi grozi ?

    grozi Ci wiele. jesli umowa nie jest na Ciebie, tylko na osobe
    wynajmujaca i nie wiaze Cie z nia zadna umowa, to olej sprawe - niech sie
    ucza ludzie na swojej glupocie, ale pamietaj, ze to skur**synstwo :-(
    jesli chcesz zerwac umowe, to reklamuj w sadzie (konsumenckim) jakos
    uslugi, ze jest niezadawalajaca. ze sposob jej swiadczenia jest wadliwy,
    itp...

    > Nie pracuje i nie bede pracowal przez kilka nastepnych lat

    ale sciema ;-)

    psychik

  • 6. Data: 2003-12-01 21:20:54
    Od: "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>

    > jesli chcesz zerwac umowe, to reklamuj w sadzie (konsumenckim) jakos
    > uslugi, ze jest niezadawalajaca. ze sposob jej swiadczenia jest wadliwy,
    > itp...

    A co może zareklmaować skoro zgodnie z umowa jest wszystko wporządku ?
    Chciał łacze ma łacze.
    Ponieważ nie okreslono prędkości minimalną a jednynie penwie maxymalną to zarówno
    maximum
    jak i 1bps podchodzi pod ta umowe.
    trzeba było zastanowić się co się podpisuje i wybrac firme która gwarantuje minimum
    jakosci swiadczenia usługi a nie ta która tańsza.

    Jak dla mnie to nic nie wskura ale jestem ciekaw - proszę o info z efektami ;)

  • 7. Data: 2003-12-01 21:39:20
    Od: "Psychik" <p...@c...pl>

    Użytkownik "batot" <v...@p...NO.onet.SPAM.pl>

    > A co może zareklmaować skoro zgodnie z umowa jest wszystko wporządku ?

    1. a skad wiesz? jestes u tego samego operatora? masz te umowe w lapie?

> [...]
    gwarantuje minimum
    > jakosci swiadczenia usługi a nie ta która tańsza.

    2. "czesto zrywany jest rowniez sygnal" - to jest punkt do zaczepienia.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 8. Data: 2003-12-02 00:00:46
    Od: "(A)rturo http://cimoch.org/fotografia/" <a...@N...gazeta.pl>

    Psychik <p...@c...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "(A)rturo http://cimoch.org/fotografia/"
    > <a...@W...gazeta.pl>
    >
    > czesc arturo :) nawet tu sie spotykamy po tylu latach ;-)

    O kurde... nie gadaj ze to ty!!? Pan od www sponsorowanej przez milke ;>

> [...]
    > wynajmujaca i nie wiaze Cie z nia zadna umowa, to olej sprawe - niech sie
    > ucza ludzie na swojej glupocie, ale pamietaj, ze to skur**synstwo :-(

    Umowa na mnie - nawet jakby byla nie na mnie nie zrobilbym tego

    > jesli chcesz zerwac umowe, to reklamuj w sadzie (konsumenckim) jakos
    > uslugi, ze jest niezadawalajaca. ze sposob jej swiadczenia jest wadliwy,
    > itp...

    Napisalem juz im maila, w nastepnym tygodniu ide do nich i zoabczymy..
    A najsmieszniejsze jest to ze maja siedziby w roznych miastach

    > ale sciema ;-)

    Nie no powaznie :>

    > psychik

    BTW: jak tam punk? :)

  • 9. Data: 2003-12-02 00:05:44
    Od: "(A)rturo http://cimoch.org/fotografia/" <a...@N...gazeta.pl>

    batot <v...@p...NO.onet.SPAM.pl> napisał(a):

> [...]
    min
    > imum
    > jakosci swiadczenia usługi a nie ta która tańsza.

    Ta nie byla najtansza - dzialaly dwie firmy (pomijajac TPSA). Ta ktora
    wybralem i druga ktotra oferowala dostep radiowy ale jakos nie mieli ochoty
    ze mna rozmawiac jako z potencjalnym kleintem wiec nie bede sie pchal na hama.

    > Jak dla mnie to nic nie wskura ale jestem ciekaw - proszę o info z
    efektami ;)

    Zoabczymy co wskoram - pewnie nic.
    Wtedy przygotuje odpowiednie logi, screeny zrobie ladna www informujaca o
    dzialalniu ich sieci i przekaze link do strony kilkudziesieciu tysiaca
    ludzi.. Moze ktos zastanowi sie dwa razy podpisujac umowe z nimi :>

  • 10. Data: 2003-12-02 06:32:30
    Od: "Psychik" <p...@c...pl>

    Użytkownik "(A)rturo http://cimoch.org/fotografia/"
    <a...@N...gazeta.pl>

    > O kurde... nie gadaj ze to ty!!? Pan od www sponsorowanej przez milke ;>

    heh. antidead.w.pl ;-p

    > Napisalem juz im maila, w nastepnym tygodniu ide do nich i zoabczymy..
    > A najsmieszniejsze jest to ze maja siedziby w roznych miastach

    podaj nazwe tego ISPa.

    > Nie no powaznie :>

    jesli mam byc szczery, to Ci napisze tak: na domene Cie stac - strony
    robisz - to o jakim "niepracowaniu" mowisz? w sumie podales wszystkie dane
    do siebie, to moze US sie zglosi w sprawie uregulowania "sytuacji
    podatkowej"

    > BTW: jak tam punk? :)

    punkt 9ta, wychodze z domu ;-)

    --