    From: "Asdax" <a...@p...NO_SPAM.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zepsuty dysk a dane!
    Date: Tue, 14 Jan 2003 22:43:58 +0100

    Watpie aby jakikolwiek producent dyskow twardych zgodzil sie na interesujacy
    Ciebie zakres odpowiedzialnosci, nawet za dodatkowa doplata ;) watpie takze
    aby wspomniany zapis w Twojej umowie sie pojawil. Jezeli przechowywane przez
    Ciebie dane maja tak duza wartosc, dlaczego nie sporzadzasz kopii
    zapasowych? Ja mialem podobny problem, stracilem mase info i teraz
    cotygodniowo robie zrzut plikow. Innym zdroworozsadkowym wyjsciem jest
    ubezpieczenie danych, bez problemu znajdziesz odpowiednia oferte...wysokosc
    skladki to juz jednak calkiem inna bajka.
    pzdr
    Asdax